SEO-PROTI-THESI-GOOGLE-1

Πρώτη θέση στην Google

Επιλέξτε μια από τις υπηρεσίες μας για να κερδίσετε τις πρώτες θέσεις στη Google και να αυξήσετε κατακόρυφα την επισκεψιμότητα!

Δεκάδες ιστοσελίδες αγωνίζονται κάθε μέρα για μια θέση στη Google, όμως μόνο μια ιστοσελίδα μπορεί να βρίσκεται πάντα στην πρώτη θέση της Google.

Και όπως ένα ρητό λέει, άμα θέλεις να κρύψεις κάτι, βάλτο στην δεύτερη σελίδα της Google, όπου δεν υπάρχουν πολλοί που θα κάνουν κλικ στα αποτελέσματα αναζήτησης της δεύτερης σελίδας.

Γιατί μετράει να βγείτε στην πρώτη θέση της Google;

Διαφορετικές έρευνες στο ίντερνετ, από εγκεκριμένες ιστοσελίδες, θεωρούν ότι με την πρώτη θέση στη Google για κάποιον όρο αναζήτησης κερδίζετε το 33% της οργανικής επισκεψιμότητας για αυτόν τον όρο, με την δεύτερη θέση το 15%, με την τρίτη θέση το 9% και με ανάλογη πτώση μέχρι και την πρώτη πεντάδα.

Συνολικά το 75% των κλικ προέρχονται από την πρώτη σελίδα της Google, ενώ ένα μόνο 25% κάνει κλικ στα αποτελέσματα αναζήτησης από την δεύτερη σελίδα και πίσω.

Άμα για παράδειγμα στοχεύετε τη λέξη κλειδί SEO και οι μηνιαίες αναζητήσεις αυτής της λέξης κλειδί είναι 1.000, τότε με την πρώτη θέση στις μηχανές αναζήτησης θα μπορέσετε να εξασφαλίσετε 330 επισκέψεις στην ιστοσελίδα σας.

Πόσος χρόνος απαιτείτε για να βγείτε στην πρώτη θέση της Google;

Παλαιότερα όπου ο ανταγωνισμός δεν ήταν δα και μεγάλος, μπορούσε μια νέα ιστοσελίδα σε σύντομο χρονικό διάστημα, για παράδειγμα σε ένα με δύο μήνες να βγει στην πρώτη θέση της Google ακόμα και για ανταγωνιστικούς όρους αναζήτησης, για λέξεις κλειδιά με μεγάλο βαθμό δυσκολίας.

Όμως σήμερα με την ένταση του ανταγωνισμού που υπάρχει είναι σχετικά δύσκολο κάποιος να χτυπήσει τις πρώτες θέσεις της Google σε σύντομο χρονικό διάστημα, εκτός και άμα είναι ήδη authority site και βρίσκεται στο ίντερνετ για αρκετά χρόνια, τουλάχιστον 1 με 2.

Σύμφωνα με τη Google, ο χρόνος που απαιτείται για μια ιστοσελίδα για να κερδίσει θέσεις από το μηδέν έως και την πρώτη θέση της Google είναι 6-12 μήνες, ενώ σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές αγορές ίσως χρειαστούν και 14 μήνες ή και παραπάνω.

Γιατί όμως απαιτείται τόσος χρόνος για να βγείτε στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης;

Κάνει 6 μήνες η Google για να κατατάξει την ιστοσελίδα σας;

Η απάντηση είναι όχι, γιατί δεν σας κατατάσει η Google στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης, αλλά ο ανταγωνισμός, αυτός καθορίζει πόσο χρόνο, πόσο κόπο και με τι προϋπολογισμό θα βγείτε στην πρώτη θέση της Google.

Μπορείτε να πληρώσετε τη Google για να σας βγάλει στην πρώτη θέση;

Πολλοί σκέφτονται πάντα τον εύκολο δρόμο και ίσως πως να βγούνε στην πρώτη θέση πληρώνοντας τη Google. Σύμφωνα με την ίδια τη Google στην ιστοσελίδα της για τους Webmasters, απαντάει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσετε τη Google για να σας ανεβάσει στην πρώτη θέση ή γενικά να βελτιώσετε τις θέσεις σας.

Η Google προσπαθεί να κρατήσει τα οργανικά της αποτελέσματα αναζήτησης όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικά γιατί στόχος της Google είναι η απόδοση στον χρήση των ποιοτικότερων και σχετικότερων αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Δεν μπορείτε να πληρώσετε τη Google για να σας ευνοήσει στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, όμως μπορείτε να την πληρώσετε για να κάνετε διαφήμιση στα Adwords.

Πώς βγαίνει κάποιος στην πρώτη θέση της Google και των μηχανών αναζήτησης;

Παρακάτω θα σας δώσω μερικά απλά βήματα για να κερδίσετε τις πρώτες θέσεις σε όλες τις μηχανές αναζήτησης.

1 Βρείτε το δικό σας market niche -τμήμα της αγοράς

Ένα βιβλίο που είχα διαβάσει πίσω το 2004 ήταν το Get Rich In Your Niche από κάποιον Αμερικάνο, τον David Allen ο οποίος χρησιμοποιώντας πρωτόγονες τεχνικές μάρκετινγκ για την εποχή μας κατάφερε μόνο μέσα σε μια μέρα να βγάλει από το ίντερνετ 24.000 δολάρια.

Βασικά δεν ήταν καν βιβλίο, ήταν απλώς ένα ebook σε μορφή PDF που δεν υπάρχει στο ίντερνετ σήμερα.

Το νόημα από όλα αυτά είναι ότι για να βγείτε στην πρώτη θέση της Google θα πρέπει να έχετε επιλέξει σωστά το δικό σας market niche το οποίο θα πρέπει να είναι μικρό και ομογενές και να μην περιέχει άσχετα πράγματα μέσα του.

Δηλαδή η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να στοχεύει σε ένα μικρό τμήμα της αγοράς και να μην είναι γενικού περιεχομένου.

Αντί να προσπαθήσετε να ανταγωνιστείτε με μεγάλες εταιρείες για εξαιρετικά δημοφιλείς (και συνήθως πιο γενικές) λέξεις-κλειδιά, προσπαθήστε να γίνεται η κυρίαρχη ιστοσελίδα για την αγορά σας.

Αυτή είναι η φιλοσοφία του να γίνετε το πιο μεγάλο ψάρι σε μια μικρή λίμνη.

2 Επιλέξτε ρεαλιστικές λέξεις κλειδιά

Για παράδειγμα άμα είστε διαφημιστική εταιρεία στην Αθήνα, θα πρέπει να βρείτε λέξεις κλειδιά που πρώτον πιάνονται και δεύτερον έχουν κάποια πρόθεση αγοράς. Για παράδειγμα μην στοχεύετε στην λέξη διαφημίσεις, αλλά σε συγκεκριμένες υπηρεσίες που παρέχεται εσείς όπως σχεδιασμός φυλλαδίων Αθήνα.

Αν και υπάρχουν πάρα πολλά εργαλεία στο SEO για την εύρεση των κατάλληλων λέξεων κλειδιών, θα πρέπει να καταλάβετε ότι δεν είναι όλα τους ακριβή και θα πρέπει να τα χρησιμοποιείτε κατά προσέγγιση.

Μερικά εργαλεία για την αναζήτηση και εντοπισμό των καταλληλότερων λέξεων κλειδιών είναι τα παρακάτω:

  • Ahrefs
  • Google Keyword Planner
  • Semrush
  • Kwfinder
  • keywordtool.io

3 Βελτιστοποιήστε κάθε κομμάτι περιεχομένου για τις αντίστοιχες λέξεις κλειδιά

Θα πρέπει να δημιουργήσετε άρθρα και σελίδες στο site σας όπου θα περιέχουν τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά στο:

  • URL
  • Τίτλο
  • Κεφαλίδες: H1, H2,
  • Εναλλακτικό κείμενο των εικόνων
  • Μέσα στο κείμενο
  • Στο meta description

Ο αλγόριθμος της Google είναι ικανός στο να διαβάζει και να κατανοεί τη σημασία των λέξεων και του κειμένου μέσα στην ιστοσελίδα σας.

4 Προσθέστε σωστό περιεχόμενο καθημερινά

Σύμφωνα με μια έρευνα του Content Marketing Institute, το 88% των εταιρειών που στοχεύει στην B2B αγορά χρησιμοποιεί την παραγωγή περιεχομένου ως μια ορθή στρατηγική μάρκετινγκ και στρατηγική SEO.

Θα πρέπει λοιπόν να δημιουργήσετε σωστό και ποιοτικό περιεχόμενο για κάθε όρο αναζήτησης που θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google.
Το περιεχόμενο σας θα πρέπει να είναι πλήρες, να είναι χρήσιμο για τον χρήστη και να είναι και πλήρες, να μην είναι τηλεγράφημα δηλαδή. Το ελάχιστο μήκος της κάθε σελίδας ή άρθρου θα πρέπει να είναι 1.200 λέξεις και άνω.

5 Αποκτήστε μερικά backlinks για την ιστοσελίδα σας

Σύμφωνα με τους κύκλους του SEO, ο σημαντικότερος παράγοντας κατάταξης είναι τα backlinks που δείχνουν προς την ιστοσελίδα σας και συγκεκριμένα προς την αρχική και τις εσωτερικές σας σελίδες.

Προσοχή, δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε backlinks από όπου βρείτε αλλά μόνο backlinks που είναι σχετικά με το αντικείμενο σας.

Ξεκινήστε με τα πιο εύκολα backlinks, αυτά που μπορείτε να ανοίξετε σε διάφορα social media όπως Tumblr, Facebook Page, Twitter, blogspot.

Μετά μπορείτε να επεκταθείτε με την δημιουργία backlinks σε οδηγούς, σε καταλόγους επιχειρήσεων καθώς και σε εφημερίδες και περιοδικά που μπορούν να γράψουν ένα άρθρο για την ιστοσελίδα σας ή την επιχείρηση σας.

Φροντίστε τα backlinks σας να είναι φυσικά, να φαίνονται δηλαδή ότι αποκτήθηκαν με φυσικό τρόπο και με κάποια ρέγουλα. Για παράδειγμα το να αποκτάτε 2 backlinks την εβδομάδα θεωρείτε απόλυτα φυσιολογικό.

Τώρα το να αποκτήσετε ξαφνικά 20 backlinks σε μια εβδομάδα, μάλλον θα πρέπει να έχετε κάνει κάτι τόσο σημαντικό που όλες οι ιστοσελίδες ασχολούνται μαζί σας.

Αντί επιλόγου θα ήθελα να σας πω ότι το SEO είναι μαραθώνιος και χρειάζεται επίμονη προσπάθεια μηνών για να κερδίσετε τις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google-greece

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

EGGRAFI MATHIMATA SEO

 

Δείτε περισσότερα για το τι είναι SEO:

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *